Kockar sträcker sig mot himlen med köksredskap i handen med dramatiska ansiktsuttryck

Unilever / Med en god sås kan du förändra världen

Unilever Food Solutions tar sitt hållbarhets på allra största allvar – och företaget toppar (nästan) alltid Dow Jones Sustainability Index. Så även i år (2018) – för 17:e gången, faktiskt. För några år sen gjorde man en grundlig genomgång av alla sina produkter och de råvaror man använde i dem. Allt med syftet att ytterligare höja kvaliteten på såväl råvaror som produkter – och att hitta bättre och mer hållbara lösningar som kan hjälpa till att minska trycket på vår planet. Guts & Glory tog fram kampanjen och allt annat material kring denna aktion  – för hela den nordiska marknaden. Allt under kommunikationsplattformen: ”Med en god sås kan du förändra världen”.

 

 

Kockar sträcker sig mot himlen med köksredskap i handen med dramatiska ansiktsuttryck
Kockar sträcker sig mot himlen med köksredskap i handen med dramatiska ansiktsuttryck
Kockar sträcker sig mot himlen med köksredskap i handen med dramatiska ansiktsuttryck
Knorr reklam med kockar hållandes i köksredskap och en låda tomater