Kommunikation

/

Produktion

Unilever / Med en god sås kan du förändra världen

Unilever Food Solutions tar sitt hållbarhets på allra största allvar – och företaget toppar (nästan) alltid Dow Jones Sustainability Index. Så även i år (2018) – för 17:e gången, faktiskt. För några år sen gjorde man en grundlig genomgång av alla sina produkter och de råvaror man använde i dem. Allt med syftet att ytterligare höja kvaliteten på såväl råvaror som produkter – och att hitta bättre och mer hållbara lösningar som kan hjälpa till att minska trycket på vår planet. Guts & Glory tog fram kampanjen och allt annat material kring denna aktion  – för hela den nordiska marknaden. Allt under kommunikationsplattformen: ”Med en god sås kan du förändra världen”.

Bli kund?

Funderar du på att byta byrå? Skulle du vilja veta lite mer om oss? Hör av dig till våra kontaktpersoner, VD Niclas Nilsson eller CD Ivan Matanovic, så bokar vi in en träff och tar en kopp.

Hör av dig!