Välfylld Holy greens sallad i en skål på ett betongbord

Holy Greens / Branding, Webb & App

Den snabbväxande salladskedjan Holy Greens kontaktade oss för ett par år sedan för en översyn av sin strategi, varumärke och identitet. Då stod man inför en omfattande expansion – och ville ha klart skepp på alla nivåer, innan man tryckte på knappen.

Guts & Glory tog fram en ny varumärkesstrategi och varumärkesplattform som resulterade i såväl en ny kommunikationsplattform som en ny visuell identitet, med en helt ny look & feel.

En naturlig följd av arbetet blev att ta fram en ny hemsida och app. Hemsidan utvecklade vi på egen hand, medan appen gjordes i samarbete med Leeroy i Stockholm, som stod för den tekniska delen, medan vi bidrog med design och UX.

För mer information om vårt arbete med Holy Greens, kontakta Ivan Matanovic [070-58 58 950 / ivan@gutsglory.se]

Uppfälld laptop visar Holy Greens hemsida
Vit iPhone ligger på ett träbord med holy greens hemsida uppe
Uppfällda laptops visar olika landningssidor på Holy Greens hemsida
Kvinna sitter och fikar på ett café och tittar i sin ipad